DRESZ Optimaliseert Retail Assortimenten met WFX PLM

DRESZ, specialist in non-food retail assortimenten en private labels voor bedrijven als Hema en Action, maakt gebruik van WFX PLM om de eigen collectie en klantcollecties beter te beheren. Dankzij WFX PLM zijn alle betrokkenen steeds op de hoogte van de status, van idee tot levering, en worden gegevens automatisch naar het ERP-systeem verzonden, wat handmatige werkzaamheden vermindert en de time to market verkort
Nieuws
DRESZ Optimaliseert Retail Assortimenten met WFX PLM

DRESZ bedenkt, verrast en ontwerpt succesvolle (non-food) retail assortimenten met eigen labels en private labels, bijvoorbeeld voor grootwinkelbedrijven als Hema en Action.

DRESZ is specialist in multimedia & gaming, schrijfwaren / stationary, (thuis) sport, reizen, cadeau artikelen en woonaccessoires en weet trends snel door te vertalen. Zo krijgen private labels een identiteit.

Dresz heeft hiervoor een eigen design studio met een in-house team van creatieve experts. Zij werken met grote betrokkenheid aan de producten en collecties.

Door het gebruik van WFX zijn de eigen collectie en de collecties per klant voor alle betrokkenen in het creatieproces nu steeds inzichtelijk en overzichtelijk – in alle stadia van idee tot levering.

Wanneer een product of collectie gereed is, worden de gegevens tevens automatisch verzonden naar het ERP systeem. Dit bespaart veel handmatige werkzaamheden, voorkomt fouten en verkort de time to market aanzienlijk.

Boek direct een demo

Online, bij ons of op jouw locatie

Bedankt voor je bericht. We nemen binnen 24 uur contact met je op.
Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw of bekijk de contactopties hieronder.

Je kunt ons ook altijd bellen 020 – 899 72 62 
Of stuur ons een e-mail via: contact@plmfashion.nl